Skiplink: Przejdź do treści
Menu dostępności zamknij
BIP
E-URZĄD

WSPARCIE FINANSOWE ZADAŃ I PROGRAMÓW – POMOC SPOŁECZNA

Gmina Pcim w 2022r. podpisała z Wojewodą Małopolskim umowę o wsparcie finansowe w związku z realizacją zadań zleconych z zakresu administracji rządowej oraz zadań własnych z pomocy społecznej.

Dotacja jest przeznaczona na dofinansowanie zadania własnego beneficjenta dotacji polegającego na utrzymaniu ośrodka pomocy społecznej, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt. 18 ustawy o pomocy społecznej.

Celem dotacji jest zapewnienie obsługi realizacji zadań, o których mowa w art. 17 ust. 1 pkt. 3, 4, 14, 19, 20 oraz art. 18 ust. 1 pkt. 3-8, z uwzględnieniem art. 18 ust. 2 ustawy o pomocy społecznej. Dotacja przeznaczona jest na wydatki bieżące określone w art. 124 ust. 3 ustawy o finansach publicznych i nie może być wydatkowana na wydatki majątkowe, o których mowa w art. 124 ust. 4 tej ustawy.

Dotacja z budżetu państwa wynosi 67 686 zł. Gmina Pcim przeznaczyła na realizacje w/w zadań z wkładu własnego kwotę 830 447 zł. Całkowity koszt na rok 2022r. wynosi  898 133 zł.

Okres realizacji zadania ustala się od 01 stycznia 2022r. do 31 grudnia 2022r.